מונעים מכשולות • יזמים צעירים פתחו את "היימישע מלצרים"

    "לא אחת אירעו מקרים שבהם מילצרו חילוניים באירועים חרדיים ונתפסו כשהם מדברים דיבורים שלא לעניין עם משתתפי האירועים ומראים להם כל מיני סרטונים בסמארטפונים ולכן היה כאן מכשול רוחני גדול"
    ארי וידר 4 Comment on מונעים מכשולות • יזמים צעירים פתחו את "היימישע מלצרים"

    המפגעים הרוחניים לצד הרצון לפרנס יהודים שומרי תורה ומצוות הביאה ליוזמה מרעננת • מלצר מספר: "התגובות שאני מקבל הם טובות. אמנם בהתחלה היו פחות רגילים לראות אברך חסידי מגיש את האוכל באירועים, אבל היום זה הפך להיות יותר מוכר"

    חתונה חסידית / אילוסטרציה צילום: Yossi Zeliger/Flash90
    "לא אחת אירעו מקרים שבהם מילצרו חילוניים באירועים חרדיים ונתפסו כשהם מדברים דיבורים שלא לעניין עם משתתפי האירועים ומראים להם כל מיני סרטונים בסמארטפונים ולכן היה כאן מכשול רוחני גדול"
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המפגעים הרוחניים לצד הרצון לפרנס יהודים שומרי תורה ומצוות הביא ליוזמה מרעננת בערים ירושלים ובית שמש, כאשר אין זה מראה חריג לראות מלצרים חסידיים מגישים את מנות האוכל באירועים.

    המדובר ביוזמה של מספר צעירים חרדים מירושלים ובית שמש שפתחו חברה של 'היימישע מלצרים' כאשר ביותר ויותר שמחות ואירועים מגישים את המנות אברכים חסידיים לצד מלצריות חסידיות באולם הנשים.

    היוזמה החלה לפני מספר חודשים ותפסה תאוצה בשבועות האחרונים ביתר שאת. בעלי קייטרינג חרדיים כבר מכירים בעל פה את יזמי חברת המלצרים החסידיים ומזמינים אותם לאירועים.

    מה שעומד מאחורי היוזמה לצד הרצון לפרנס משפחות מאנ"ש הוא גם למנוע מכשולים רוחניים, כפי שמסביר לנו אחד מבעלי הקייטרינג. "לא אחת אירעו מקרים שבהם מילצרו חילוניים באירועים חרדיים ונתפסו כשהם מדברים דיבורים שלא לעניין עם משתתפי האירועים ומראים להם כל מיני סרטונים בסמארטפונים ולכן היה כאן מכשול רוחני גדול".

    ס' אברך חסידי שמתפרנס מעבודה כמלצר מספר לאתר 'קול חי' כי "התגובות שאני מקבל הם טובות. אמנם בהתחלה היו פחות רגילים לראות אברך חסידי מגיש את האוכל באירועים, אבל היום זה הפך להיות יותר מוכר, והפידבק שאני מקבל הוא חיובי. לא קיבלתי אפילו תגובה שלילית אחת".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      זה דבר מאד חשוב! – במקום מה שהמדינה רוצה להוציא את הציבור החרדי לשוק העבודה במקומות פרוצים ולשלבם בשוק התעסוקה החילוני, מקימים כזה דבר שעוזר לאברכים שמעונינים לצאת לעבוד שיוכלו לעבוד במקומות כשרים וחרדיים בבחינת צאו והתפרנסו זה מזה

    2. 2

      אבל מי יכול להתפרנס ממלצרות? כמה משלמים על זה?
      נראה לי עבודה שמתאימה רק לסטודנטים

    3. 1

      מה מספר הטלפון שלהם? איך אפשר להזמין מלצרים דרכם?